Rendszergazda elérhetőségerendszergazda@apaczai-tszkereszt.edu.hu

Az iskola nyitva tartása: 7:00-18:00, bizonyos események esetén tovább is. Az épület látogatásának szabályait az iskola házirendje szabályozza.

Vát / Kirándulás - felső tagozat

Kirándulás - felső tagozat

Május 17-én, egy esős pénteki reggelen kirándulni indultunk a felső tagozatos tanulókkal.
Először Sümegre mentünk, ahol Veszprém vármegye egyik legismertebb turisztikai
látványosságát, a sümegi várat néztük meg. Ekkor már az eső sem esett, így tanulóink kívül-
belül megnézhették az épületet. Nagyon érdekes volt a vár történetét bemutató interaktív kiállítás,
amely nemrég nyílt meg. 11 órakor a Várcsárda alatt lévő fedett Történelmi Rendezvénycsarnokban
középkori lovagi tornát tekintettünk meg. Láthattunk ügyességi fegyverbemutatót - íjászatot,
csatacsillag-, csatabárd-, dárdahajítást - gyalogosan és lovon, lovas- és gyalogos bajvívást
kardokkal, pajzsokkal, buzogánnyal. A párbaj után néhány szerencsés lány rózsát is kapott a
győztes csapat tagjaitól. A gyerekeknek nagyon tetszett az előadás, hatalmas tapssal
jutalmazták a szereplőket.
Következő úticélunk Keszthely, a Balaton fővárosa volt, ahol már napsütés fogadott minket.
A gyönyörű Festetics-kastély parkján keresztül a Fő térre érkeztünk. Itt a gyerekek
nézelődhettek, vásárolhattak, fagyizhattak. A nap utolsó programja 4 órakor kezdődött, egy
órás sétahajózáson vettünk részt. Diákjainknak ez nagy élmény volt, hiszen többen még nem
is utaztak hajón.
Fáradtan, de élményekben gazdagon tértünk haza a kirándulásról.

« Vissza az előző oldalra!