Rendszergazda elérhetőségerendszergazda@apaczai-tszkereszt.edu.hu

Az iskola nyitva tartása: 7:00-18:00, bizonyos események esetén tovább is. Az épület látogatásának szabályait az iskola házirendje szabályozza.

Osztálykirándulás 6. b.

2019. június 06., 13:01

Bevettük Budát

Május utolsó napján indultunk útnak a reggeli vonattal Budapestre. Nagy várakozással tekintettünk a nap elé, hiszen tavaly nagyon jól éreztük magunkat a pesti oldalon eltöltött kiránduláson. Utaztunk az M4-es metrón, így megtapasztaltuk a modern közlekedési eszköz által nyújtott élményeket. A délelőtt folyamán ellátogattunk a Kossuth térre, ahol már verőfényes napsütésben fürdőzhettünk. Metrózás és séta után a Természettudományi Múzeum állandó kiállítása kápráztatott el bennünket. A hátizsákból elfogyasztott ebéd után elindultunk a budai oldal bevételére. Nem volt könnyű az átjutás, mivel a tömeg és a buszon való utazás komoly kitartást követelt tőlünk……..de megérte!!! A Mátyás-templom, a Halászbástya és a Budai vár lenyűgözött bennünket. Kísérő pedagógusaink-Ilike és Ildikó néni-tartalmas és érdekfeszítő tájékoztatást adtak az épületek történetéről. A délután utolsó állomása a 3D Múzeum volt, ahol nagyon jót szórakoztunk, sokat nevettünk, érdekes képeket készítettünk. Fáradtan, de élményekkel gazdagon indultunk haza az esti vonattal. Örülünk, hogy fővárosunk szépségei közül újakat is megismerhettünk ezen a napon.

« Vissza az előző oldalra!