Rendszergazda elérhetőségerendszergazda@apaczai-tszkereszt.edu.hu

Az iskola nyitva tartása: 7:00-18:00, bizonyos események esetén tovább is. Az épület látogatásának szabályait az iskola házirendje szabályozza.

Osztálykirándulás 2022.

2022. június 08., 18:36

1.a és 1.b kirándulása

2022.06.07-e reggelén 42 első osztályos kisiskolás várta, hogy indulhasson élete első osztálykirándulására. Szerencsére az időjárás is kegyeibe fogadott minket.

Úticélunk Szombathely volt. Már a buszos utazás is nagyon jó hangulatban telt.

Első állomásunk a szombathelyi Berzsenyi Dániel könyvtár volt, ahol egy „Pincétől a padlásig” elnevezésű programon vettünk részt. Ria néni elkalauzolt minket a könyvtár olyan rejtett zugaiba is, ahová egy „egyszerű” látogató nem juthat el. Gabi néni és Erzsi néni segítségével bepillantást nyertünk a könyvkötők munkájába. Végül két mesét nézhettünk meg „papírszínházi” köntösben.

Ezután egy rövid sétát tettünk: a Romkert sétányról ókori emlékekben gyönyörködhettünk. A következő állomásunk a Székesegyház volt.

Nagyon jólesett a nagy hőségben a hűsítő fagylalt Szombathely Fő terén.

A napot a Gayer parkban egy hatalmas „játszóterezéssel” zártuk.

Osztálykirándulás 3. osztály

Június 7-én a 3. évfolyam a Balaton felé vette az irányt Erika néni, Ági néni és Dóri néni kíséretében. Izgatottan, jó hangulatban érkeztünk meg a balatonedericsi Afrika Múzeumba. Nagy sikert arattak a gyerekek körében az afrikai állatok és a Dr. Nagy Endre afrikavadász kalandos életét bemutató múzeum is. Izgalmas előadást hallgattunk meg, melynek végén látványos drónfelvételt láthattunk Tanzánia vadvilágáról. Ebédünket már a keszthelyi kikötőnél fogyasztottuk el. Természetesen nem maradhatott el a fagyi és a jégkása sem. Kellemes sétát tettünk a Balaton parton, játszottunk a játszótéren. 2 órától pedig 1 órás sétahajózáson vettünk részt a Keszthelyi-öbölben. Nagy élmény volt, sokan most hajóztak először a Balatonon. Tökéletes időnk volt egy balatoni kiránduláshoz, szuper élményekkel gazdagodtunk.

Osztálykirándulás 4. a és b osztály

A 4. a és b osztály június 7-én Rábahídvég felé vette az irányt a Csodaszarvas Tájparkba. Az időjárás nagyon kegyes volt hozzánk, mert egész nap verőfényes napsütésben teltek az órák. Ez a csodálatos hely kiváló lehetőségeket kínál a kikapcsolódásra és a feltöltődésre. A napot egy közös sétával kezdtük, ahol felderítettük a terepet, így mindenki könnyen döntött abban, hogy mivel szeretné tölteni az idejét. A kedvenc elfoglaltság a csónakázás és a kompozás volt, amelyet felnőtt felügyelete mellett élveztek a gyerekek. Néhányan horgásztak is a tóban. A fiúk összebarátkoztak más iskola fiúcsapatával, és futballmeccsen mérték össze erőiket. Ebédidőben szalonnát és virslit is sütöttek a gyerekek.

A sok élménnyel teli nap után mindenki fáradtan, de vidáman tért haza otthonába.

Kirándulás 5. osztály

Reggel a buszmegállónál találkoztunk és vártuk a járatos buszt.

Amikor megérkeztünk Szombathelyre, a Romkertbe igyekeztünk, ahová egy hídon keresztül vezetett az út. Nagyon sok érdekes dolgot meséltek nekünk. Onnan az Iseumba gyalogoltunk, hogy megnézzük az Isis szentélyt. Egy kedves néni körbe vezetett minket. Majd ezt követően a Fő téren kaptunk egy kis időt szabad programra. Fagyiztunk is és megnéztük a szökőkutakat.

Az út a MÁV székház pincéjébe folytatódott, ahol egy régi romot tekinthettünk meg. Aztán a Szent Márton templomot néztük meg az előtte álló szoborral. Onnan egy játszótérre mentünk egy kis szabadprogramra.

Az utolsó helyszín a Légiós fegyverraktár volt, érdekes dolgokkal. Még pajzsokat is tarthattunk a kezünkbe.

Végül a piacnál várakoztunk a hazafelé tartó buszra. Nagyon jól éreztük magunkat.

Kónya Brigitta

Osztálykirándulás 6. a és b osztály

2022. 06. 07-én Győrben járt a 6. a és b osztály Ildikó néni és Józsi bácsi vezetésével.

A délelőttöt a Xantus János Állatkertben töltöttük, ahol sokféle állatban gyönyörködhettünk.  Nemcsak hazai állatokat ismerhettünk meg, hanem szinte minden földrészről láthattunk néhány példányt. Különösen sok afrikai állattal találkozhattunk. Legjobban tetszett számunkra az akvárium, a terráriumház, a zsiráfház, a majomház és elefántház. Egy érdekes állatbemutatón is részt vehettünk. Nézelődés közben belefért a programba egy kis játszótéri játék és vásárlás is.

Délután a Mobilis Interaktív Kiállítási Központba látogattunk. Itt számos interaktív játékot próbálhattunk ki, érdekes, látványos kísérleteket nézhettünk meg, és egy szabadtéri trambulinparkban is szórakozhattunk. Néhányan szabadulószobai programon is kipróbálták képességeiket. Nagyon jól éreztük magunkat.

« Vissza az előző oldalra!